PRZYPOMNIENIE O OBOWIĄZKU SKŁADANIA INFORMACJI O DZIAŁALNOŚCI AGENCJI ZATRUDNIENIA

Przypominamy, że zgodnie z art. 19f ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j.: Dz. U. z 2024 r. poz. 475 z późn. zm.) agencja zatrudnienia ma obowiązek przedstawiania za pośrednictwem wojewódzkiego urzędu pracy, marszałkowi województwa, informacji o działalności w terminie do dnia 31 stycznia każdego roku za rok poprzedni. Informację o działalności agencji zatrudnienia można złożyć elektronicznie lub papierowo. Celem złożenia informacji elektronicznie należy wypełnić stosowny formularz na stronie internetowej https://stor.praca.gov.pl/portal/strona-glowna, w zakładce REJESTR KRAZ. Informacja winna zostać opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP. Informacje w formie papierowej należy składać w Kancelarii tut. Urzędu (pok. 7) lub wysyłać pocztą na adres Wojewódzki Urząd Pracy, ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice. Formularz informacji o działalności agencji zatrudnienia dostępny jest na stronie https://stor.praca.gov.pl/portal/strona-glowna, w zakładce REJESTR KRAZ – FORMULARZE DO POBRANIA.
 

Informacje o publikacji dokumentu