Autorzy kampanii, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, podkreślają, że ma ona za zadanie obalić mit dotyczący innowacji i pokazać, że czasem może nią być nawet niewielka zmiana.
Cel jest szerszy niż tylko innowacyjność w Funduszach Europejskich. Pomysłodawcy dążą do tego, aby polskie firmy przestały bać się „innowacyjności" i odważyły się po nią sięgać, przez co staną się bardziej konkurencyjne na arenie międzynarodowej.
Ministerstwo chce też przygotować polskie firmy na ofertę Funduszy Europejskich w nowej perspektywie finansowej. Kampania ma na celu promowanie STEP i Innovation Coach. Hasło przewodnie: „Nie musisz być Einsteinem, żeby wprowadzać innowacje z Funduszy Europejskich"
Kampania potrwa do 31.03.2021 r.
Na stronie docelowej przedsięwzięcia, www.DotacjeNaInnowacje.gov.pl, użytkownik będzie mógł znaleźć praktyczne porady, jak skorzystać z dotacji oraz zainspirować się.
Zawartość strony jest podzielona na 4 bloki tematyczne, w tym dobre praktyki w formie spotów reklamowych.
Linki do spotów reklamowych: 1 oraz: 2